Finał był niezwykle emocjonujący, bo czołowa czwórka cały czas zamieniała się miejscami. Jeszcze o 9.00 na prowadzeniu było Piwo Celtyckie z Browaru Witnica, potem na pierwszym miejscu pojawiała się także budowa energooszczędnych, ekologicznych domów firmy Maj-Haus z Rzepina oraz oferta hotelu Pałac Wiechlice.
Ostatecznie najwięcej punktów zdobył Pałac Wiechlice - aż 26 507. Na drugim miejscu znalazł się olej kokosowy produkowany przez zielonogórskie Laboratorium BioOil - 25 605 pkt., a na trzecim budowaenergooszczędnych, ekologicznych firmy Maj-Haus z Rzepina - 23 276 pkt.
Tuż poza podium znalazło się ciemne Piwo Celtyckie z Browaru Witnica - 20 942 pkt. i ciśnieniowa myjka warsztatowa Hydro Power 1200, produkowana przez firmę Marwis z Przylepu (Zielona Góra) - 9 444 pkt..
Zwycięzcy otrzymają certyfikaty ,,Najpopularniejszy produkt/usługa wg Czytelników Gazety Lubuskiej” oraz nagrody w postaci kampanii reklamowych o wartości 30, 20 i 10 tys. zł w zależności od zajętego miejsca.
To jednak nie koniec emocji. Kapituła ogłosiły listę swoich laureatów dopiero podczas finałowej gali, która odbędzie się 16 grudnia. Tu nagrodami są znaki jakości ,,Nasze Dobre Lubuskie 2015” i kampanie reklamowe o wartości 10 tys. zł.
http://www.strefabiznesu.gazetalubuska.pl/artykul/nasze-dobre-lubuskie-2015-tak-glosowali-czytelnicy